Dagen efter, aldrig en bra dag..

Jag har bara lust och skruva upp volymen på musik till max ENDAST
för att störa min pappa mer! Han klagar hela tiden, han e riktigt negativ!
"Det är inte bara du som bor i det här huset" säger han.; neej, men du
behöver inte låta så jävla negativ, du kan be mig sänka volymen så gör
jag det(!): JA men nu sa jag inte det, heller hur? Nu sa jag att det inte
är bara du som bor i det här huset.; Men be mig bara sänka volym iställe.
Varför i helvete är han ALLTID så jävla negativ till allt? Jag vet att han hatar
och lyssna på min musik men sluta dryga och be mig snällt att skruva ner,
svååårt eller? orka att han alltid ska försöka få igång en diskution som bara
leder till att min PMS tar över. Skulle ni bo här skulle ni märka att det vanligaste
order jag säger när jag blir arg på min pappa är; Gubbjävel. Det är så pass
uttjatat att han inte ens bryr sig om jag säger det.. Måste komma på något nytt
ord att använda när jag är förbannad. haha. Men vad? Det kommer väl med tiden.
Nu ska jag sätta på en låt som det dunkar ut av bara fan i basen på. Me like.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback