Björn Axen, my man!

Jag rekomenderar verkligen att testa Björn Axen´s hårprodukter.
Dom är super!
Jag har just nu hemma;
Schampoo & Balsam för mer volym. ( Volumizing)
Schampoo & Balsam för slitet hår. (Repair)
Hårspray, Fixing.
Root Lifting Spray.
Smoothing Cream, när du bl.a. plattar och lockar håret med tång.
Har också några små flaskor med schampoo och balsam som
heter "Color stay" de är också bra. Har haft de i större flaskor förr.

Dock så skulle jag vilja säga att Volym schampoot och balsamet
är lite mindre bra.. Jag tycker att, på mitt hår iallfall, det inte tvättar
ut håret bra och håret blir där med "Flottigt" lättare, vilket inte e snyggt.

Ett måste att testa! Priserna ligger runt 85-135:- ungefär.

image131

/ Linda

Kommentarer
Postat av: fia

provat redken's produkter? slår faktiskt axén ;)

Postat av: LindaBredell.

Har faktiskt inte gjort det, men nångång måste ju vara den första! :)

2008-02-24 @ 02:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback