Utmaning!

Jag blev utmanad av Emma, så jag får väl göra den här skiten :P

Reglerna:
  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
  1. Det värsta som finns är tråkiga människor som aldrig vill göra någe kul. Jag är en impulsiv tjej som vill hitta på någe galet i bland. Är det så att mina vänner börjar växa upp och bli tråkiga? Är jag fortfrande en liten tonåring?

  2. Jag vill vara rik. Jag älskar lyx i all dess former. Tyvärr säger plånboken nej. LA är en plats som jag skulle kunna tänka mig bo i. Vart är min rika man som ska försörja mig? (Jag skulle gilla't).

  3. Jag älskar att vara full när det är snö ute, så är det bara. Endel gillar att festa hela sommaren, jag älskar att festa på vintern. (Jag säger inte att jag avskyr att festa på sommaren men vintern är bättre, av flera anledningar).

  4. Jag är så jävla trött på folk som snackar skit om allt och alla. Jag har lovat mig själv att jag ska vara uppriktig och säga vad jag tycker. De senaste halv året har det kommit ut mycket från min mun som jag, för ett halv år sen, aldrig trodde skulle komma ut ur min mun. Jag är trött på att hålla saker inne. Sen hur de reagerar, det tar vi då.

  5. Jag är rädd för att bli kär och beroende av någon. Har aldrig någonsin vart kär, på riktigt. Det finns en enda kille som jag har tyckt om mer än de andra jag har vart "förälskad" i. Jag vill bli kär men jag är sjukt rädd för kärleken.

  6. Jag ska jobba nyårsdagen och ser inte framemot det. Men pengar is pengar. Brukar aldrig tänka så när det gäller jobbet MEN den dagen är verkligen PENGAR, PENGAR! Ta det lungt med skumpan på nyår, haloa.

  7. Jag litar inte på mina vänner; FÖRUTOM två styckna. De två personerna kan jag öppna mig HELT till. De är två personer jag aldrig kommer släppa taget om. Vänskapen med dem två är som guld för mig.

Jaha, sen var det där med att utmana andra också..

1. Angelica
2. Sarah
3. Bells
4. Emelie
5. Malin
6. Cais
7. Bella

Sådär ja! Klart. Läs och njut nu också.

/ Linda


Kommentarer
Postat av: emelie talvis

sv: hehe okej ;) ska bli.

Postat av: Sarah

haha jaja, så jobbig du är.

2008-12-02 @ 13:40:34
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback