Vuxenlivet är inte så tokigt ändå..

Det 11 procentiga vinet låg på kylning och jag var klar att hoppa in i duschen när min mobil ringde runt 5 på kvällen i fredags.. Jaha, factory outlet vad vill dom nu då? Det var Henrik som frågade om jag kunde jobba Lördag och Söndag.. Klart jag inte tankar nej till sysselsättning under helgen PLUS pengar.. Så det blev att byta ut den 11 procentiga vinet till en 8,5 procent för att i allfall vara ganska super pigg på lördagen.. Så nu har jag avklarat 2 dagars jobb OCH jag kan säga att jag har saknat och jobba! Det är helt sjukt.. Jag trodde att jag skulle tycka det var jätte skönt och bara inte göra något och bara glida runt men jag avskyr verkligen och inte göra någonting alls, klarar max 4 dagar sen går jag på nålar och bara vill jobba, så det var skönt och jobba! Nu ska jag inte jobba förens på fredag och sen blir det jobba på Söndag. Hittade en jätte mysig tröja från 'Boomerang' i dag som jag köpte. En gul lite ullstickad (Det sticks jätte mkt kan jag lova) som är lite mysig sådär en kall kväll ute på altan, haha. Så det köpte jag! Kostar 1000:- i ordinarie handel men på Factory outlet kostade den 299:- på rean så det var en kap! Hittade ett Linne i dag från märket 'Soaked in luxury' men vet ej om jag ska köpa det eller inte.. Får se! Kostar ju bara 99:- och sen med rabatten så blir det typ.. ehm 70:- kanske? Men får se!

Veckans planer;
Måndag -
Tisdag - Shopping med Pullan i Norrköping.
Onsdag -
Torsdag - Fixa allt inför fredagkvällen.
Fredag - Jobba från 14.00 till kl 19.00, Födelsedagsdrink-kväll hos mig vid 20.30.
Lördag - VARA BAKIS!
Söndag - Jobba 11.00 till 17.00.

Något mer som händer i veckan..?


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback