Veckans planer..

Min vecka ser ut såhär;
Måndag - Åka in till Katrineholm med mamma och köpa min födelsedags present (Ett hemmabio paket), åka till Duveholm och lämna mina böcker som jag inte gjorde förra veckan och sen vara med Pullan och Lina.
Tisdag - Jobba från 09.00 till 18.00.
Onsdag - Jobba från 09.00 till 18.00.
Torsdag - Jobba från 09.00 till 18.00. Sen på kvällen måste jag packa tills på fredagen.
Fredag - Kryssning med Mamma och Sofie, Familjen Nilsson + vänner och Mina vänner Pullan och Bells,
Lördag - Åka hem från Kryssningen, Bakis! Fest på kvällen?
Söndag - Vila ut mig från helgens upptåg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha! Så jag ska inte följa med på kryssningen eller?! :P

2008-09-01 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback