heelt galen!

Det gick bra och jobba i dag. Sjukt mycket som skulle fixas till rean som startar i morgon! Men jag jobbade i allfall bara till 18.00.. eller bara och bara.. 9 timmar. Men trodde jag skulle få jobba över eftersom att det var så mycket som skulle ut, rödmärkas och massa.. Så kom till Factory outlet och fynda den 28 Augusti till den 9 September tror jag..? Är inte 100% säker.. Får kollas upp! Jag ska i allfall försöka fynda något ;). http://www.vfo.se/

Jag ska tvinga min pappa att köpa hem wii!
Jag var hos Malin förut i 3 timmar och spelade wii. Det var as kul! Så nu ska jag ha ett sånt!

Nu ska jag ta och sova, upp tidigt i morgon!

Morgondagens planer;
Tandläkaren 10.50.
Lämna mina gamla böcker på Duveholmgymnasiet.
Köpa mat? snacks? något? Till på fredag. (Vet inte vad)
Fixa dricka till på fredag. Cider, rosévin och tequila.
Jobba 17.00 till 20.00.

God natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback