En störd dag med Pullan..

I dag har jag och Pullan vart i Eskilstuna och gjort stan där. Vi har vart sjukt trötta och flumiga och vart som små fjortisar (Fjortisar på nytt) som har sprungit runt, as kul.. haha! Kom hem med En sminkborste och en sminkpensel, en ögonskugga från Make up store och sen två baslinnen; Korallfärgat och ett vanligt gråa färgat. Så lite kom jag hem med!
Factory outlet ringde mig vid 5 förut och frågade om jag ville jobba i morgon, så ska gå och lägga mig för att sen vara pigg i morgon när jag ska till jobbet vid 9... Vet inte när jag slutar! Henke ville inte sätta någon tid så får helt enkelt se när jag slutar i morgon. Men nu ska jag sova så god natt på er!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback