Det känns verkligen inte som fredag..

Vad ska jag göra i kväll? Åka in till stan och träffa Pullan? Dricka lite kanske? Jag vet i allfall att jag nu ska hoppa in i duschen och testa min nya hårinpackning som jag köpte i går hos hårfrisören, hoppas den är bra!. Ska försöka få lite stabelisering i mitt hår.. Mitt hår måste verkligen bli som det var förr, så som det var innan jag höll på och tok blondera mig!

Var på fabriksbutiken i går med Cais. Jag hittade 2 st Filippa K muggar med beige på och sen hittade jag en Fonduegryta MEN det fanns inga pinnar till den så måste hitta Fonduepinnar, vet någon vart man kan köpa sånt?

Jaja, in i duschen nu. Hejs!



(FilippaK mugg som jag köpte)


(Fonduegryta från märket Hackman)


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback