Vill inte bli vuxen, INTE NU!

I kväll så har jag vart med Pullan.. Ja tro det eller ej men hon åkte faktiskt
ut till lilla Vingåker ;). Kvällen började med att vi satt här hemma och kollade
på Talang 2008.. Sen syndade vi lite och sen gick vi ut på en promenad mot
samhället.. Vi gick till Zlatan som jobbar på fritidsgården och satt där ett tag.
Sen skulle Zlatan va Chaufför så jag och Pullan gick hemåt.. Under vägen
hem så välte vi saker, tryckte rött på rödljusen när bilar kom och hann med
en sväng på kyrkogården.. JA, visst e vi töntiga? och vi gillart. Jag vill inte växa
upp än.. Inte nu, INTE ÄN! Jag vill njuuta av min ungdom och göra konstiga
saker, okej? ;) Så döm mig inte. I bland får man lite ryck, roliga ryck ;) Iallfall...
Sen drog vi hem till mig och Pullan blev hämtad och drog hem.. Så nu sitter
jag här och gör ingenting.. Måste äta någonting för att jag har inte ätit någe
sen lunchen i skolan klockan 11.. Så det blir väl nuddlar eller någe ;)

I morgon får vi se vad som händer.. Kanske drar in till Katrineholm..? =)

image149

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Pullan

hihi, vi är så töntiga!

2008-04-12 @ 01:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback