Trött..? Nejdu.

Jaha..? Vad ska jag göra nu? Jag kan inte sova för jag sov från halv 8
förut till 20 i 11.. Jag skulle behöva gå och lägga mig men jag vet att jag
bara skulle kolla på Vänner hela natten.. Eller hela och hela natten, jag
har 6 st avsnitt kvar och kolla på, på säsong 5 sen är det 6:an som gäller
DOCK har jag inte den hemma utan måste säga till pappas kompis (jonny)
att han ska ta med den nästa gång han ska komma hit =) najs najs najs.

I MORGON äre praktik. Jag är som sagt på ICA Kvantum på Lösåsen
(Och nej tomten, det här är ingen beskrivning om vart du ska befinna dig
mellan 9-4 på dagarna för DÄR vill jag inte ha dig, TACK). Jag trivs super
bra på Kvantum.. Det finns alltid något och göra HELA tiden, det är det
som är så bra! För man vill ju inte gå runt och hålla på och fronta i hyllorna
hela tiden, det är en sak som är vääldigt tråkigt! Men också ett måste förstårs.
MYCKET Frontning = tråkigaste ever. Men det som är det roligaste är att
man får komma ut och träffa mycket folk och hjälpa till.. Kunderna är så
himla trevliga på kvantum och jag har då aldrig stött på någon otrevlig kund
som ha gnällt på mig bara för att jag inte har kunat ett vis sak. Så de e skönt =)
"Trevliga kunder, bättre arbetsplats." Så gott folk (alla trevliga) kom och handla
på kvantum så ska ni se att jag säkert kan hjälpa er med det ena och det andra ;)

Nu ska jag försöka runda av.. Pappa kommer säkert upp och gnäller snart.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vi är fler som är uppe nu ;) godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback