tråkiga lördag natt.

Sitter här och hostar.. jaja, jag ska inte tjata om min förskylning
längre! Men såhär förskyld har jag inte vart på länge fan. usch!

Jag var iallfall nyss hos Malin och Jens. Jag och Malin satt på
balkongen och snackade lite oså =) Blev ingen lång stund efter-
som att jag inte orkade, hostade för mkt, och för att jag vet hur
Malin är med att komma i säng sent ;) Men blev iallfall 1 och
en halv timme. Men nu sitter jag iallfall här! vet inte vad jag ska
göra..?! Några förslag?! Jag glömde att låna vänner, säsong 7,
av Malin så inge vänner tittade blir det inte.. hm.. Håller på och
laddar ner båda Götakanal filmerna men det är bara tvåan som
är färdig.. Man kan väl inte börja kolla på 2an? eller? Jaja, får
hitta en annan film och kolla på.. Eller så får jag terra någon på
msn som är inne.. hm.. alla sover typ nu?! Trötta små BARN!

Jaja. bingen kanske? Får se.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback