Student tider..

Jag sitter här och dunkar Within Temptation med Frozen.  (Ni kan
lyssna på den här nere). I dag är jag glad, gladare än i går kväll ;).
Vi har inte direkt haft några vanliga lektioner i dag, skönt :) Dock så
har vi, jag iallfall, två prov i morgon; Naturkunskap och Svenska.. Så
det blir att plugga senare i kväll vid 6-7 någongång, måste göras!
OCH VET NI? I dag fick vi våra studentmössor, skönt som fan! Så
nu är jag jätte pepp =). STUTENDEN OM 2 MÅNADER! Ja, jag vet(!)
många där ute får panik när jag skriver så, även jag, för att det är
massor med saker som ska fixas innan studenten.. helt sjuukt!
Men man får helt enkelt tänka att man får någe bra ut av det =)
Eller i allfall en hel kul vecka, hoppas jag på! Massa party också ;).
Det blir väl jag, Pullan, Lina och Angelica som får fixa all festande ;)
Haha, nerå. Jag hoppas att de andra i klassen bryr sig lika mycket
som vi gör.. För det är sjuukt mycket som ska fixas och göras innan.
- Klassfester ska planeras.
- Lastbil+chaufför och saker att klä lastbilen med.
- Vårat plakat med massa bilder måste fixas.
- Planering av studentveckan.
- Champagne fukosten, var ska den vara..?
- Kläder ska köpas (Det gör man ju själv)
ja usch, massor med mer..
Jag undra egentligen hur mycket pengar som kommer gå åt till det
här.. Tur att mamma och pappa har sparat, så jag behöver iallfall inte
oro mig så mycket, mest om hur mycket alkoholen kommer gå på.. usch.
Det måste jag betala själv.. tror jag i allfall..? Haha, hoppas inte det!
Jaja. Jag ska försöka plugga eller klura lite i Photoshop på inbjudankortet.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback