sommardag..?

I dag har vart jag hemma från skolan. Kände mig inte så himla bra
så att jag stannade hemma helt enkelt =) Det var skönt faktiskt.
Vid 1 kom Bells hit och vi drog sedan ner på samhället för att köpa
glass och sätta oss i solen, underbart! Det var ju jätte fint väder i
dag. Vi satte oss i tennisparken på gräset och chillade i solen med
glass och solbrillor. Sen drog vi vidare till vidåker och välte ett mål
och satte oss i det i typ 1 timme och snackade =) haha. sköönt.
Och sen upplevde vi massa med gamla minnen på Hansjö skolan.
Sen gick vi hem, åt och sen drog vi ut till Båsenberga och satte oss
där på bryggan och chillade.. Sen åkte vi lite run och hamnade sedan
oss Cais där Simon också var. Tog en cigg och snackade lite =) och
sen bar det i väg hemåt.. OCH nu sitter vi här =) Ska strax fixa i ordning
madrass till Bells och sen ska vi lägga oss och kolla på vänner.

I MORGON ska jag, Bells, mamma och Sofie till Norrköping och shoppa!
Hoppas på att hitta mycket mycket kläder, sommarkläder!

Jaja, god natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback