När minnet sviker..

Det är sjukt. Paulina kom i morse till mig när jag hade rast på
kvantum och frågade vem som ringde i morse? vadå i morse
tänkte jag?! Det var väl ingen som ringde sa jag. Men tydligen
hade jag pratat med någon i telefon? Så kollade jag på mina
mottagna samtal och då står det att någon hemifrån har ringt
vid 20 i 8 på morgonen. WHAT?! Kommer inte i håg ett skit.
Jag ringde mamma och frågade om hon hade ringt mig men
det hade hon inte gjorde.. Och då slog tanken mig att det var
säkert min lillasyster som ringde om hon fick låna något av
mig (För jag är helt pantad när jag är trött och lånar ut saker
som jag inte ens vill låna ut men säger ja ändå) OCH mkt
riktigt, hon ville låna min Niké tröja.. Klart hon fick det, NÄR
jag var trött. haha. Minnet sviker redan ;) Eller var det väl att
jag pratade i sömnen. haha. Läskigt och inte minnas =)

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe det är rätt kul hur man uppförsig när men är vaken-sover eller vad ska man kalla det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback