Måndag.

Internet här har inte funkat på 2 dagar så det har inte blivit att man
har bloggat på länge.. Men nu funkar det igen ;) Så nu blire att blogga.

I går var det ett super bra väder! Jag och min lillasyster åkte ut och satte
oss på bryggan vid vattnet och bara njööt av solen och lugnet från vattnet.
Jag älskar verkligen och bara sitta vid en sjö och tare lungt. Sen så skulle
Sofie dra till Elin och jag därifrån (onödigt och skjusa hem mig och sen
tillbaka samma väg så tänkte att jag kunde få lite motion) och så ser
jag att Sofie sitter där.. Så vi satt och pratade lite och upptaderade oss
i varandras liv. Händer ju inte så ofta nu förtiden, eller händer aldrig, att
vi sitter och snackar.. Så blev några cigg och lite prat :) Det var faktiskt
skönt och prata med henne.. För man träffas ju bara på fredagkvällarn
och hur seriöst är det då? Massa fyllesnack och skrick hit och dit :P
Sen senare på kvällen gick jag ut en 40 minuters promenad med
hunden :) hur skönt som helst, tycker jag iallfall..

OCH i dag så har det väl inte hänt så mycket.. Jag var på praktiken i dag och
jag tror att det va den MEST segaste dagen ever! Inga leveranser eller någe
så man fick gå och fronta (Snygga till i hyllorna) hela tiden! Det går an om
det gäller 1 timme el 1 och en halv timme men 3 timmar, fyfan va trååk.
Fint väder hade vi i dag också ;) Jag hoppas verkligen väder är här för
att stanna.. MEN JA, nu orkar man inte sitta här.. Ska sova nu! GOD NATT!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback