Leriga äventyr med Linda..

Senast jag skrev här så skulle jag och min lillasyster ut med hunden
på en lång promenad, och det var vi också ute på. Promenaden tog oss
1 timme och 50 minuter att gå, väldigt behövligt och skönt tyckte jag. Det
är skönt och gå och gå i någon timme/timmar. Efter att vi kom hem så
tänkte jag: Undra hur långt det är egentligen, gick ju med stegmätaren
som också har km mätare men den kanske inte stämmer..? Så jag och
mamma skulle ut med bilen och mäta.. Det skulle vi nog aldrig gjort! fyfan.
Jag tänkte inte på att det var så lerigt, vi höll på att fasna kanske tre gånger
och under de där tre gångerna så fick jag trycka gasen i botten och leran
bara sprutade upp på våran nytvättade och vaxade bil, jippi. Sen så råkade
jag, eller råkade och råkade.. Bilen bara gled överallt så jag åkte på en sten
så att ena stänkskyddet på bilen gick sönder, haha, och pappa hade precis
satt dit ett nytt på den sidan.. När vi väl var hemma så gick vi ut från bilen och
kollade på den.. Ingen vacker syn direkt.. Så det var bara att ställa sig och
tvätta en bil klockan 8 på kvällen (Då alla bra tv-program går). Tror ni att min
mamma hjälpte till?? Nej nej, det var jag som hade dragit i väg henne på
mina leriga äventyr så jag kunde gott stå där och tvätta bilen själv. Fyfan, haha.
Men fan va kul det var. Jag längtar tills jag ska göra halkan ;) haha, Så himla kul.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gissar på att mamma var rätt sur... Hehe.

2008-04-05 @ 16:45:43
Postat av: Linda Bredell.

haha, nej det menar du inte? Hon var skit sur, men hon skrattade också.. Ibland :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback