In tha school..

Nu sitter jag i skolan. Jag får inte vara inne i klassrummet för de
går igenom ett prov jag inte har gjort.. Surt! Men får väl göra de snart.
Jag sitter iallfall här och hostar och dricker mitt underbara vatten!

Just nu vill jag bara ligga hemma och kurrera mig (till valborg!!) men
jag måste vara i skolan.. Vi har ju faktiskt inte haft de här lektionerna
på 7 veckor eftersom att vi har vart ute på praktik måndagar, tisdagar
och onsdagar den senaste veckorna.. Vi lär ha missat massor som
vi nu måste ta igen.. Men det är bara och plugga på som fan ;) bläe.

Senare när jag kommer hem ska jag bara ligga i sängen och kolla
på Vänner (Säsong 8), som mamma och jag var och hämtade igår
när vi var ute och övningskörde till Högsjö (Bögsjö). Så det e nice.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback