Eriksbergs slott..

Jag, Pullan, Lina, Fredrik, Robin, Sofia och Kevin drog ut på lite
äventyr i kväll. Vi åkte ut till Eriksbergs slott för att busa lite. Vi var
ganska uppskrämda, iallfall jag. Vi vågade oss inte in på slotts
gården, eller en liten bit men sen började Lina skrika att det var
någon någonstans så alla blev as rädda och sprang i väg :P
haha.. Det här är va vi underhåller oss om kvällarna MEN vi är
inte ensama om det för det var två andra bilar som också kom
när vi var där. Det har blivit som någon populär grej att åka ut
och skräma upp sig vid någe läskigt slott eller liknande. SÅÅ
vad säger ni tjejer? Julita nästa helg ;) Ni vet, tredje gången
gillt.. Och då menar jag; Tredje helgen i rad.. Kanske att vi har
lycka nästa helg? haha. Jaja, sen drog vi in till stan och jag åkte
hem med nattbussen.. Inte så jävla roande. Och nu äre filmdax strax.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Frida

Du vet väl att det faktiskt bor människor på slottet. :P Så ni kanske inte ska störa dem. Haha.

2008-04-06 @ 12:16:51
Postat av: Linda Bredell.

haha, vi vet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback