Den mystiska tomten..

Jag satt ute förut och pratade med Malin över en cigg. Hon berättade
att hon var inne på Aftonbladet förut och kollade på ett klipp.. Jag ba:
Är det lääskigt? Hon ba: Lite obehagligt. Jag ba: OKEEEJ BERÄÄTTA
FÖR FAN INTE, jag ska hem sen liksom. Hon ba: Okej.  Jag ba: är det i
närheten här någonstans som det har vart? Hon ba: nej det är långt
långt här ifrån. Jag ba: Okej men berätta då.. Hon ba: Det var några
killar som satt och pratade och medans de pratade så spelade en
av killarna in med mobilen och sen helt plötsligt kom det ut något
liten.. Jag ba på engång: NEJ berätta inte mer.. Du sa lite då är det
säkert någe super lääskigt.. Säkert någon dvärg som har gjort någe.
Hon ba: ja typ.. Jag ba: OKEJ men berätta INTE! efter ettt tag..: Men
alltså är det super läskigt..? Hon ba: Mest obehagligt ju. Jag ba:
OKEJ men berätta då.. Och så berättade hon om en konstigt liten
sak som kom ut på gatanoch vara utklädd till en tomte.. Räddslan bara växte
sig och jag blev skit skraj! haha.. Och nu när jag kom hem så kollade
jag på klippen. VAD FAN ÄR DET DÄR FÖR NÅGE? Sjuukt lääskigt.
Klumpen i magen vart STOR och gråten satt i halsen.. DET första jag
tänkte på var att de säkert kommer vara någon här i Sverige som kommer göra
likadant och efterlikna den här varelsen.. Så nu undrar jag, kommer jag
någonsin våga gå ut på kvällen SJÄLV? Jag är så lättuppskrämd ju! usch.

Kolla på klippen här på aftonbladet..
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2208821.ab

Sen kan ni också kolla på de läskiga klippen från youtube.com..



/ Linda

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Jag sa till Sofie att du säkert skulle bli jätterädd!! För hon blev inte det, men jag blev sjukt rädd. :P

2008-04-09 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback