Blä på folket.

Jag är så irriterad. Fruktavsvärt irriterad. Jag tror att jag är sådär
stress-irriterad. Jag lovar, jag skulle kunna lägga mig ner och bara
börja gråta, gråta som en töntig jävla 6 åring som har slagit sig lite
lätt på fingret. Fyfan. Jag måste plugga, jag MÅSTE plugga och det
suger stenhårt! Jag vill komma bort här i från, NU! Bort från Vingen
och Katrineholm, usch. Jag hatar miljön, jag hatar folket, jag hatar
allt som har med Vingen och Kholm och göra.. Det här suger hårt!
(Ni som känner mig vet att jag egentligen inte menar ett skit av de här)
Jag vill bort nu.. Jag vill ut! Ska fan gå ut nu. På med kläder och allt
va det heter, jag ska gå ut och röka på nu, Riktigt mycket också!
Önska mig lycka till.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback