Årets första grillning med flicksen i Vingan..

I går fick jag en så stor lust att bara sitta hos någon och grilla, dricka
och mysa :) Och eftersom att jag kände mig sjuk så lockade verkligen
inte stade Katrineholm. Så jag ringde Cais och frågade om hon, jag
och Malin kunde hitta på någe och självklart var Cais på.. Och Cais
skulle också vara ensam hemma så det var perfekt =) Så jag fixade
lite dricka inför kvällen.. Jag försökte leta efter några nya cider och
lyckades hitta Gravendals Jordgubb/Fläder och Snobow eller va den
hete, det var i allfall äppel cider.. Gravendals måste köpas mer av ;)
Riktig sommarcider och super god, man tröttnar verkligen inte ;P
Aja, väl hos Cais så grillade vi, satt och pratade, drack lite, spelade
kort och ja, bara myste lite än sån varm vårkväll =) Det var myys!
Efter att ha suttit och kjedjerökt i säkert 1 timme ute i den varm/kalla
natten.. Eller klockan var bara halv 12 så drog alla hem.. Och jag
insåg inte förens vid 3 på natten att det kanske inte var så jävla bra
att jag satt ute så länge.. För jag när vaknade då 3 på natten kunde
jag knappt andas.. Jag fick panik och började nästan gråta! Alla håll
som man kunde andas igenom var igentäppta.. Min hals hade svullnat
upp enormt så det liksom pep när jag andades.. Så jag försökte ligga
med huvudet ner lutat mot golvet så att andningsvägen skulle öppnas
och massor :P haha. Hade verkligen lust att gå in till mamma.. Men då
hade det nog sett ut som när jag var 4 år och panikade i gråt över saker,
haha. Nej tack! Men sen somnade jag och vaknade med världens mens-
värk.. jag säger bara: TACK! Jag mår verkligen prima ballerina! Usch.
Det värsta som finns, det är fan och vara förskyld. Jag låter som en anka.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback