2:a April.

Äntligen så fungerar bloggen.. Eller ja, den började väl göra
det redan i går va..? Jag tror det i allfall.

I helgen var det i allfall en ganska lugn kväll även fast jag nästan
inte var hemma något. För i Fredags drog jag och Cais till Sofie
där Pullan, Lina, Sofie & Fia var.. Vi satt och drack oså och sen
kom Safet och Labbi förbi.. Vid 11-12 drog fick vi skjus ner på stan
och vi gick lite mellan alla kroger där.. Det duger faktiskt, det gör det.
Det hände massa saker den kvällen som jag inte orkar gå in på.
Men en lyckad kväll; det var det :)
Dagen efter så mådde jag som man förkännar.. Helt seg och äcklig.
Men det var bara att hoppa in i duschen och åka tillbaka till Katrineholm
igen.. Jag, Pullan, Safet och Labbi drog till Eriksbergslott där vi har
hört om pintorparfrun (vet ej hur det stavas) som spökar där.. Tror ni
att vi såg någe..? Nej, men rädda var vi för det.. haha. Så vi sprang
tillbaka till bilen och åkte förbi Forssjö, Djulö och sen blev vi avsläppta
på stan och så gick vi runt där tills min buss som gick halv 2 kom =)
Söndag var bara en slapp dag.. Måndag (Igår) var det praktik och sen
efter praktiken drog jag, pullan och lina med bilen till Factory outlet
och kollade på lite kläder och sen drog vi till Fabriksbutiken där jag
hittade två bruna höganäs koppar till.. Så nu har jag 6 vanliga tallrikar,
6 st djupa tallrikar och 6 st koppar.. Vill ha 6 st små tallrikar också
men tror inte det finns..? Eller jag har i allfall inte kollat. jaja, sen
drog vi till Dallas och käkade pizza och avslutade det hela med en
cigg i solen.. Underbart med sol =) fyfan.. Sen blev jag hem skjusad
av Lina för att duscha och grejer medans de drog itllbaka till stan
OCH sen så tog jag bussen tillbaka till Stan vid 8 och åkte hem till
Pullan där Lina, Angelica och Rebaz befann sig.. Vi satt och pratade
lite och hade bara almänt trevligt.. Sen drog Lina och efter ett tag drog
Rebaz och då gick vi och la oss och snackade lite och sen somnade vi.

I DAG åkte jag hem för dels hade jag ingen lust att gå till praktiken men
när jag väl satte mig på bussen så fick jag jätte ont i huvudet :S Vet inte
om det var för att det var jätte varmt i går och sen i dag så har det vart kallare..
Kan man få ont i huvudet av värme förändringar..? Hmm..

NU ska jag i allfall tvinga ut någon kompis ;) miwhi. Cais eller Malin..?

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback