Övningskörning?

Jag vill åka ut och övningsköra.. Jag älskar fan och köra bil! =)
Det är mktmkt bättre än och sitta brevid, DOCK så klarar jag inte
av att växla på fården (äckel bil) för den har jätte tröga växlar SÅ
jag kör passaten hela tiden! =) lovely. Ut och köra ikväll kanske?
Blir nog med pappa då isåfall, mamma jobbar ju till halv 10 =/
Och jag vill inte köra i Mörkret, klart jag kan det.. MEN det är bara
så jobbigt =P haha.
Försöker leta efter en bil. En golf skulle va perfekt för mig! Kraven
är att den ska ha fyra dörrar, cd-spelare (Går och köpa) och att den
INTE ska vara gul eller vit. Det va väl inte så mkt krav? MEN fyfan
va svårt det ska vara och hitta den bilen då? Aja, pappa har iallfall
Sagt att han ska betala den! =) Och det uppskattar jag jättejätte mkt
och det hoppas jag att han vet att jag gör.. En bil är det inte varje dag
man får. MEN vart fan finns den där perfekta Linda-bilen? Någon
bil jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa är Fård, Volvo och Saab! DOCK
finns det en snygg volvo som jag skulle kunna göra ett undantag för.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback