Någon tid över?

Jag har planerat ganska mkt den närmaste tiden framöver. Och inte
nog med allt planerade, i dag kom tågbiljetterna till Sundsvall också
som min mamma bokade åt mig och lillasyster när vi ska upp till
Frida och våldgästa henne ;). Jag undrar hur jag ska ha råd med allt?

Den 5 Oktober - Ut i Norrköping, Otten.
Den 6 Oktober  - Frossarkväll med Bells.
Den 12-13 Oktober - Åka upp till Sthlm, till Lilli.
Den 19 Oktober - Klassfest? Hoppas!
Den 26-27 Oktober - Kryssning, Viking Line Cindrella.
Den 9 November - Ut i Norrköping, Otten. (Bells födelsedagsgrej)
Den 16-18 November - Upp till Sundsvall, Till Storasyster.

Jag vet verkligen inte hur jag ska ha råd med allt!? Tur att mamma och pappa
iallfall betalar tågen hit och dit annars skulle jag bli RÅPANK(!) på engång. Synd
att dom inte betalar akoholen till mig på krogen (a) haha. Jag tror dom ALDRIG
skulle betala någe som involverar alkohol, men skadar inte och fråga? nevars.

Det är ju nästan så att jag kanske måste börja tänka på NÄR jag ska ha tid,
pengarna och lust att åka och julhandla? Bättre och köpa alla packet och sånt
i Slutet av November så man har det avklarat! 30 November blir perfekt, då har
jag fått alla pengar och sånt! =) Men blir inte sthlm då, blir nog Norrköping.. Lite
närmare och lite billigare, ja så gör vi! =) .. Första jag ska göra efter skolan på
torsdag är att gå och köpa en kalender, inset att Mobilkalendern inte går att skriva
så mkt i.. Och sen blir det bara jobbigt om man ska kladda upp någe nr el någe
som man kommer på helt plötsligt och inte får glömma bort.. Bättre handskrivet!

Jaja, Nu ska jag gå och sova =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback