Lördag.

Dagen efter.. dagen suger hårt! Dumma Linda, DUMMA Linda!

Mamma skjusade in mig till stan i går vid 9 =) gick och möte sen
Paulina för att sen dra på 18 års fest hos Sofie =) GRATTIS IGEN!
Det va väl trevligt där, bara det att vi kom lite sent för Linda är så smart
och missar bussen/bussarna (a) haha. Sen runt 11 så drog vi ner
på krogen.. Gick till Lilla krog först, sen blev det kareoke med paulina
på San marino, det sög där.. Så vi drog till Starlight med två killar..
jag suger på namn när jag är lite rund om fötterna (a) Men tror att
den ena hete Erik? ehm.. jaja =).. Sen åkte jag bussen hem vid
halv 2, men kom inte hem förens vid halv 7 på morgonen.. Det var
fan en pina och gå hem i morse, jag ville inte gå ÄNDA hem, jag hade
fan lust och ringa min mamma och säga att hon skulle komma och
hämta mig.. MEN sen kom jag på att klockan va ganska tidigt PLUS
att det i vanliga fall tar 5 min att gå hem, men för mig tog det fan 10-15
min.. Gick hem iallfall och sov i MIN säng, det va sköönt! =) Och sen
har jag inte gjort så mkt i dag, bara tagit det lungt =) Och det ska jag
väl forsätta med tror jag =) Måste iallfall ner och köpa cigg sen!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback