Livet leker.

Just nu orkar jag inte ens lägger ner någon energi på att skriva i
bloggen MEN eftersom att vi har ledig i morgon och jag inte behöver
gå upp till någe i morgon så tänkte jag att jag för engångskull skulle
sitta lite vid datorn! =) Har ju inte blivit så mkt av det dom senaste dagarna
eftersom att jag har haft något och göra varje dag! =) Kan skriva lite kort om de.

Fredags så drog jag & Cais till Katrineholm för att festa lite, det va mkt trevligt
men jag har väl haft roligare.. Lite seg kväll men slutade iallfall däckad i sängen.
Lördags så gick jag upp vid halv 11 (Tog liiite emot att gå upp) duschade och
fixade mig i ordning och satte mig sen på ett tåg till mitt älskade sthlm för att
Träffa en kompis där, Lilli! =) Vi gick på stan men hittade absolut ingenting även
fast, så snäll som min pappa är, fick pengar för att shoppa för.. Så vi satte oss
och fikade på övervånging på souk, det va mysigt! =) Sen gick vi runt och kolla oså.
Jag tyckte iallfall att det va skönt och bara åka upp dit och gå där och bara ta en
fika, så ångrar inte alls att jag åkte upp dit! Sånt man behöver ibland, onödiga åk!
Söndags va det väldigt stressat.. Va tvungen (tvungen och tvungen) att åka ut och
övningsköra lite med mamma efter det åkte jag och mamma och köpte kräftor,
kex & ost och sånt.. Hem, fixade i ordning, lägga vinet på kylning och fixa i ordning
mig.. Sen kom Bella, Bells, Malin & Cais hit =) Det va mysigt och sitta på inglasade
altan och sitta och först äta kex och ost och sen kräftor & vitlöksbröd! =) Och vin där
till.. Och läsk för dom alkoholfria damerna! ;) Blev lite mintu och baileys drinkar också
för min del, mums! =) Efter att nästan alla hade gått så hoppade jag och Bella ner i
sängen och sov som stockar.. Dock kunde jag inte sova först för att HELA, jag lovar,
HELA rummet snurrade as mkt så jag kunde inte blunda så jag fick ligga i sängen
i skert 30 min och vänta på att jag skulle kunna blunda utan att allt snurrade men
Sen somnade jag och vaknade inte förens vid kvart över 1 i dag :S Helt sjukt! Jag
brukar alltid va jätte pigg dagen efter men i dag var jag jätte seg.. Väntade några
timmar så jag skulle piggna i och sen körde jag Pappa & Bella in till stan! =) Jag
och pappa gick och köpte tapeter (ÄNTLIGEN!) till mitt rum =) Det blev marinblåa
och sen ska jag ha en fondvägg med marinblått med silvriga detaljer, kommer bli
skit läckert tror jag! =) Sen vare bara hem och ta det lungt.. Och nu ikväll har jag suttit
uppe hos Malin & Jens och kollat på när dom drack ;) Idioter som drinker på en måndag
när det är skola dagen efter!.. JAJUSTE, för alla ni som inte vet.. Vart ledig från skolan
nu i dag och sen i morgon, studiedag! OCH på onsdag ska jag INTE tillbak till Fabriks-
butiken utan jag ska nu mera ha min APU på Factory outlet, YEES! Aja, hade bra! =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback