Jag vet, jag vet.

Jag skulle egentligen sitta och plugga nu MEN jag har ingen lust och
ork! =/ Tråkigt att man ska bli så skoltrött på engång! OCH ändå så går
vi bara 2 dagar i veckan eftersom att vi har 3 dagars praktik till vecka 43
tror jag det va?! Aja. Jajuste, jag var ju på Factory outlet i dag, eftersom
att jag har byt APU plats från Fabriksbutiken till Factory outlet och jag
storm trivs redan ;D Det va ju liksom inga konstigheter när jag kom dit,
visste precis vad jag skulle göra och hur jag ska svara kunde i olika
situationer.. Jag har ju vart där engång tidigare, kanske därför det är lätt?
Tror nog det!

Jaja, Ska dra i väg till Cais nu och sitta och röka och prata! =) Somvanligt!
Haha.. Alltid på kvällarna hos Cais med ciggen i handen ;D illa. Måste sluta!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback