I hope that you would try to understand.

Jag sket i APU:n i dag, jag mår inte bra. Jag har knappt sovit någe
i natt pga av att jag har hostat hela natten, sista gången jag kollade
på klockan var den liksom halv 4. Men hoppas jag piggnar i till i morgon
annars skulle jag ringa dom, men jag tror nog att jag ska palla mig upp
i morgon och cyklar dit! =) Får försöka gå och lägga mig tidigt i kväll helt
enkelt.. Så de så! =) Aja, nu ska jag gå upp och kolla på sista Sex and the city
boxen! ;D Sen har jag kollat på alla boxar, tog mig 2 veckor! =) Dom äger! ;)


-
Jag känner mig nere, ledsen och ehm, finns det någe mer ord?
Det är nog bara jag som fattar varför och som kan förstå varför
man kan vara nere & ledsen för en sån här grej. Jag ger upp nu!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback