Första dagen på praktiken.

Jaha? vad ska man säga om det? Jag trivs ganska bra faktiskt, det
är ju bara tjejer som jobbar där så det blir ju ganska mkt flum & sånt,
MEN det tycker jag bara är skönt.. Slipper man va TOK seriös hela
tiden. Ja juste, kanske ska berätta vart jag är någonstans? Jag är på
Fabriksbutiken här i Vingåker Och för dom som inte vet vad det är så
kan jag berätta att det är som Factory outlet (som ligger brevid) Dom
säljer märkes grejer för 20-50 % billigare än orginal priset, och med
grejer menar jag glas, tallrikar, saker till köket.. Ja sånt man har i
hemmet =) Endel saker lite mer nödvändiga än andra. Det är väl
inget toppen jobb skulle jag tycka och det suger ännu hårdare att när
man är ute på praktik så får man ingen LÖN! Jaja, men jag hoppas
att jag kommer trivas där och att jag inte kommer va allt för trött varje
dag, som jag typ är nu.. Jag brukar liksom gå och lägga mig 12-1 el någe
och nu är jag beredd på att gå och lägga mig vilken sekund som helst.
Aja, god natt Sverige! ;)


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback