Toppen baby!

Kom nyss ut från duschen! :) Ny rakad och allt (tolka det som ni vill).
Va ute förut med Malin och gick en promenad lite runt i Vingåker! =)
Det var mycket skönt, dock så blev det lite slappt där på slutet och, jag
iallfall, började sakta ner =P haha.. Men vi gick iallfall i 1 timme ungefär.
Jag tycker det är skönt och gå såhär på kvällarna (dock är det lite för mörkt)
och bara gå och gå och gå... Och så himla skönt sen och bara duscha av
sig och känna att man har gjort någe bra som också gör att man somnar
lättare på kvällarna. Jag ska forsätta och gå 1 timme nästan varje dag nu
ända tills jag känner att jag kan börja springa.. Synd bara att snön kommer
snart =/ Så himla kallt i början innan man fått igång tempot! jaja, nu ska jag
föna håret och ta på mig någe gosigt och sen lägga mig och plugga lite! =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback