Söndag

I fredags var jag hos Smurfy =) Sen drog vi ner på stan och kollade läget.
Helt okej kväll.. Träffade lite folk oså som man inte snackat med på jätte länge!
Lördags så hade jag och Bells frossardag! =) haha. Vi beställde en HEL familje-
pizza till oss (klarade bara att äta upp halva), chips, läsk & nötter.. Jag är fortfarande
mätt =/ eller ja, jag är iallfall inte hungrig och har inte känt mig hungrig heller på hela
dagen! =P
OCH nu i dag så var jag och lillasystern nere och skulle kolla efter ett par jeans till mig
på factory, tror ni att jag hittade några? NEPP. Så när jag ska ha min APU där i morgon
så får jag väl gå in på lagret sen på rasten och kolla om det finns några snygga i min
storlek som jag skulle kuna tänka mig köpa! =P Skriver i morgon om jag hittar några! ;)
Aja, nu ska jag iallfall städa ut mitt gamla rum lite.. Allt skit ska bort nu! ;) Får se hur mkt
det kommer finnas kvar sen.. Garderoben ska också städas ut! Skriver mer senare...

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback