Onsdag

I dag har jag vart hemma för att jag vaknade med världens mag-ont
och låg typ och halft grät i en och en halv timme.. Ringde ner till Factory
outlet och sa att jag inte kommer i dag. Skulle försöka somna om sen
MEN det gick ju inge vidare =/ Sen va jag, mamma & pappa tvungna och
städa ut ur mitt rum så nu har pappa äntligen börja slipa och sånt i mitt
rum för att sen sätta upp tapeterna på måndag! =) Så allt borde va färdigt
till nästa vecka! =) Bara tapeterana och de e uppe så kan jag liksom fixa
allt själv med möbler och sånt, med lite hjälp från mamma med speglarna (a).
Vad har jag annars gjort i dag då..? Jag har vart nere på samhället och fixa
så att jag har fått in mitt studiebidrag SOM jag BARA ska använda OM det är
väldigt väldigt viktigt! Annars ska jag vara väldigt sparsam till nästa gång jag
får pengar.. Så jag kan lägga in lite mer på mitt sparkonto =) Aja, nu ska jag
vänta på att mamma kommer hem från sin promenad sen ska vi ut och övnings-
köra.. Och sen ska jag gå en lång promenad med Cais & malin! Ha det bra.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback