Måndag

I dag känner jag mig glad.
I morse gick jag upp vid 8, duschade och fixade mig i ordning för att sen
cykla ner till Factory outlet och börja jobba.. Det var kul i dag, och jag fick
beröm att jag va SÅ duktig ;) Alltid kul och höra, sen om dom menar det eller
inte.. Det är en HELT annan sak ;). Sen cyklade jag hem, käkade en gryta
med ris, kycklig och asiatiska vok grönsaker med söt/sur chili sås, det var
mums! =) Sen, eftersom att jag ska börja komma igång med min diet nästa
vecka, så gick mamma & jag 7,12 km i dag =) Det va skönt och få röra sig
lite och det tog drygt 1 tim & 30 min.. Ungefär 12000 steg allt som allt =)
(Mamma har införskaffat sig en steg mättare som räknar steg & km) Så
det va nice. Kommer forsätta med att gå 1-2 timmar varje kväll nu fram-
över.. Tills jag känner att jag kan börja springa med min lillasyster MEN
det får vi se när det blir. Eftersom att jag är rökare så är inte min kondition
på TOPP och därför måste jag först komma igång med gåendet och som
det är sagt, sluta röka till höstlovet! Jag känner iallfall nu att jag verkligen
kan nå mitt mål och att jag kommer bli nöjdare med mig själv, det får
ta den tid det tar, men jag kommer bli nöjd! =) Jaja, för att få allt att verkligen
fungera så måste man ha MKT sömn så därför tänkte jag ta och lägga mig
och läsa vekorevyn och sen somna sött i min säng. God natt folket! <3

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback