Höstlov.

Det här lovet har hittils vart bra, om man borser från min förskylning.
I Fredags så åkte jag & mina familj och Marie´s familj på Kryssning.
Det var jätte kul verkligen(!) Men blev lite för mkt för endel MEN det ska
vi inte gå in på här. Vi festade och dansade till klockan 5 på morgonen
och var helt döda när vi vaknade 5 timmar efter, jag har ännu inte vågat
kolla hur mkt jag har kvar på mitt bankkonto.. TUR att det bli påfyllt i morn
FAST kommer bli lika tomt igen eftersom att jag ska åka och shoppa med
mamma & sofie i Marieberg och på IKEA. Jaja, nog om pengar vafan.
Lördags så kom jag hem.. och det konstiga var att jag även fast jag bara
sovit 5 timmar natten innan och även fast jag hade drukigt dagen innan
så var jag fortfarande på att dricka.. SÅ jag tog telefonen slog in Malin OCH
cais nummer och sen tjatade till mig att vi kunde va hos någon och dricka!
JAG LYCKADES! Men jag ångrade det lite dagen efter för jag mådde SJUKT
dåligt! MEN vi hade jätte kul tycker jag (Vi har alltid kul). Aldrig dricka 2 dagar.
Söndag gjorde jag inte mkt.. Va mest bara hemma och mådde dåligt =/
I går åkte jag till Bells. Vi kollade på FYRA filmer och moffa chips (ONO!)
Och i dag så vaknade vi vid 10 ungefär, käkade frukost och sen fick jag
skjus av dom till Vingåker. Vid 2 somnade jag och vid 6 vaknade jag.
Det kan bero på att jag inte mår så bra i kroppen dels för i helgen och dels
för att jag är sjuk därför råkade jag somna.. Aja, skriver mer sen eller någe :)



Förfest i min, Bella, Sofie & Hanna's hytt =)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Aida

önskar jag också hade höstlov, men vad gör man åt att man tagit studenten? haha... mitt tips: väx aldrig upp! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback