Fandå!

Skippade praktiken i dag =/ För i Måndags fick jag veta att jag har urinvägs-
infektion och går nu på pencillin.. Och konstigt nog har det blivit värre än vad
det var i går..? Pencillinet kanske inte har tagit fullt ut än!? Jahja, så det blir
att ta det lungt på fredag för mig FAST jag har bestämt att jag skulle ut =/
För mamma skulle aldrig gå med på att jag skulle dricka oså.. Så Ser ni
ni mig på stan så ser ni dock än nykter Linda ;) haha. Eller vad vet jag? ;D

Jahja, så vad händer i dag? Jag har ju faktiskt 6 ½ timmar över, det brukar
jag inte ha på onsdagar ;D SÅ jag kanske måste plugga lite..? Och sen får
jag ta och skriva min ansökan om helgjobb till Factory outlet.. Hoppas jag
får någe lite då och då! =) Jag skulle bara bli glad liksom över att få 400:-
extra på mitt konto varje månad.. Det skulle göra MKT skillnad! Så jag
hoppas att dom tar in mig lite då och då så jag får jobba, jag är ju liksom
nästan redan insatt i allt där runt jeans och förra gången var jag ju nere
på dam när jag praktiserade där så jag har ju en liten hum om vad allt finns där.

Nej nu ska jag faktiskt ta och äta frukost, något jag nästa aldrig gör.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback