Tisdag.

Jag har inset att man inte kan köra det gamla vanliga racet nu.
Här behövs ändringar! För och främst måste jag lägga ner mer
tid åt skolan. Plugga till prov minst 3 dagar innan är ett måste
nu om jag vill nå högre betyg. Jag har slarvat så himla mkt nu
i ett halv år och jag vill verkligen att det ska bli ändring på det!
Jag vill känna sen när jag tar studenten att jag gav allt de sista
månaderna som jag gick på gymnasiet. Jag måste också höja
min närvaro på lektionerna annars kan det gå skepprakt åt
helvetet. Mindre sitta vid datorn, glo på tv och allt sånt onödigt.
Sen känner jag att jag måste börja umgås mer med mina nära
och kära.. Känns just nu som om jag inte lägger ner någon tid alls
på vännerna, förutom på fredagar och hur brukar det sluta liksom?
Det är inte det att jag inte tycker om mina vänner utan LATHET är
svaret! Jag orkar inte höra av mig och om någon hör av sig så
orkar jag aldrig hitta på något :s Jag har knappt någon ork kvar.
Och jag orkar inte heller folk som tjatar på att man aldrig hör av
sig =P Även fast jag jätte gärna vill höra av mig så gör jag aldrig det.
Jag måste nog ändra min livstid ganska mycket om jag ska ha
tid eller ork med både skolan och vännerna. Måndag känns som
en bra dag att börja ändra på saker och ting! Först och främst ska
jag ta och hitta min gamla kalender så jag kommer ihåg saker och ting.

Det här gör jag endast för att JAG ska må bättre och att jag vill få
mer orginisation i mitt liv.. Det är inte för någon annan jag gör det.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: felicia

Bra tänkt, finns nog fler som
också skulle behöva tänka sådär! :P

Postat av: Frida Bredell

Att inte gå och lägga din när du kommer hem från skolan utan att lägga dig runt 10 är nog bättre. Sömn är viktigt. :)

2007-11-28 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback