Sundsvall.

Nu är det inte många timmar kvar tills alla ska upp till skolan och ska roa
sig ;) medans jag & sis ska sitta på ett tåg i 6 timmar som tar oss till Sundsvall,
till min storasyster Frida. Det ska bli kul och komma bort i 4 dagar i från
Vingåker och Katrineholm. Det behövs verkligen. Tare lungt, shoppa, gå
promenader, kolla på film och massa mer och bara umgås med mina
två syskon.. Dricka lite i morgon ska vi också göra MEN inte min lillasyster,
inte för mamma och INTE för mig heller ;) Så synd där Sofie! Eller du kanske
vill ha en liten magisk dryck? Nej, skulle inte tro det heller.  Nej, nu har jag inte
tid och sitta här.. Jag kommer förmodligen blogga lite bättre i helgen än vad
jag har gjort dom senaste veckorna och såklart ta kort på allting jag köper där
uppe ;) Som förra gången.. Dock blire nog lite mindre sjalar den här gången (a)

God natt på er =)

/ Linda



På med Mössan och vinterjackan, i Sundsvall är det snöigt och kallt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback