Sundsvall, dag 1.

Jag och Sofie åkte från Vingåker klockan 06:45 emot
Stockholm.. Byte i Stockholm till Gävle tåget och sen
byte i gävle till Sundsvall tåget.. Vi var framme här
klockan 14:30 ungefär.. Jobbig resa =/ mkt förseningar
och tåg som stannade hela tiden MEN nu är vi här iallfall.
Vi åkte till Kvissle hem till våran stora syster och sen
dess har vi väl inte gjort någe speciellt. Lagat mat, kollat
på Idol, druckigt lite och käkat massa onyttiga saker =/.
Annika var också här och kollade med oss på Idol.
I morgon blire en shopping dag inne i stan. Får se om jag
hittar någe eller om jag kommer tomhänt hem hit. Aja, nu
ska alla sova så vi kommer upp vid 10 i morgon.. ONO, det
snöar ute! Hoppas det inte kommer så mkt snö tills imorgon!
Aja, god natt! =) Skriver mer i morgon. Bilder kommer ut på
min bilddagbok någon i morgon eller också på måndag när
vi har kommit hem härifrån.. Får se hur jag gör! =)

NATTI!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback