Onsdag.

I dag har det vart en helt vanlig skoldag. Åkte med bussen till skolan
strax innan åtta, hade rättskunskap i 40 min, Klockan 10 hade vi
Information och layout B och vid 20 i 11 drog jag hem med bussen.
Skön dag må jag säga, inte alls jobbig.
Vad har jag gjort efter skolan då? Jag somnade till en liten stund
förut på eftermiddagen, kollade sen på glamour och nyss så var jag
ute och övningskörde. Var uppe i Vannala och körde och eftersom att
de inte har sandas där så var det jättejätte halt där uppe. =D Mamma
vart lite skraj där men Linda har alltid konroll ;) haha. NU har jag lust
och gå ut på en promenad. Någon som vill följa med? I och för sig tar
det LITE emot att gå ut för att det är så blaskat men vafan?! Det är bra
för kroppen att röra sig ibland.. Så en promenad och sen måste jag
plugga.. Naturkunskapsprov på fredag, MYCKET och plugga må jag säga.

Ombyggnad i bloggen till något juligt kanske..?

Skriver mer sen kanske! =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback