Back in school.

Nu sitter jag här i skolan igen.. tråkigt och seg SOMVANLIGT! Jag är på
toppen humör men inte på SÅ bra humör att jag tyckte det va roligt att gå
upp i morse. Varför måste man ställa klockan på halv 6 och TVINGA sig
upp varje vardag? Det är ju inget jag skulle göra frivilligt om jag inte hade
gått i skolan. Men vad gör man inte för sina betyg? Åh, vad jag älskar skolan!
NAAT. Inte just nu iallfall. Nej jag ska inte slösa ett helt inlägg på skolan.
Det är ju snö ute! =) Då ska man vara glad!! Jag blev på städhumör igår
när jag gick upp och såg snön ligga där så fint på marken men städhumöret
försvann efter en halvtimme. Mycket och göra i rummet, VÄLDIGT mycket.

Nej nu har lektionen börjat för länge sen och jag har inte ens öppnat
internationella relationer boken.. Kapitel 1 "krig eller fred?".. HEJDÅ BLOGG!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Aida

vem har inte tråkigt i skolan egentligen? haha

Postat av: Anonym

Haha, precis :P

2007-11-16 @ 02:21:42
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback