Är i Skolan.

Sitter i skolan nu. Helt seg dag =/ 3 timmar rast typ.. Fast nu har vi bara
50 minuter kvar. OCH jag vill bara hem och sova nu, haha! Eller jag vill
iallfall hem, men kan inte.. suck =/. Projektarbete kvar och sen Religon
SEN får jag åka hem =). Den här veckan har varit sjuuuukt låååååång.

Fredag i morgon och det betyder i vanligafall utgång MEN i helgen blir
det ingen utgång. Jag ska övningsköra till Örebro på lördag så man kan
ju inte vara bakis då. Shoppa i Örebro, IKEA och Marieberg! =) nice!
Hoppas att få träffa Lilli i morgon, det var länge sen typ en månad.
Lördagkvällen blir att tillbringa med Bells och hanna tror jag..? fårse.

Skriver mer när jag kommer hem.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback