Torsdag

Den här veckan har vart minst sagt förjävlig!
I Måndags var det somvanligt veckans jobbigaste dag med 6 st
lektioner, börjar 8.25 och slutar 15.35, jätte jobbigt! Sen gjorde
jag också trafikteori provet om vägmärken, och där fick jag alla
rätt på, bara och stryka en till grej från min lista! Sen i tisdags
började vi dagen med Matte A Nationella, i går så gjorde jag ett
prov som jag inte gjort så då kunde jag stryka över en till grej
från min "lilla" lista.. Den dagen frågade jag också vad jag hade
för betyg i Engelska och då sa min lärare att jag inte klarade ett
grammatik prov för några månader(!) sen så när jag gjort det &
fått godkänt på det så har jag ett självklart G i engelska, men hey
bättre än IG i allfall! SÅ då vare bara att lägga till en grej på listan =/
Sen i dag så gjorde jag inköp och varuhanterings provet och det
gick nog super bra tror jag! Det var 7 uppgifter var av första var
självtestet som vi redan gjort i boken, lätt? JA! SÅ Det kommer jag
nog och klara för skrev ungefär MINST 4 rader på varje fråga sen.
OCH i morgon äre nationella del 1 matte A och jag hoppas verkligen
att det är lika lätt som del 2 var.. Annars har ju min lärare faktist sagt
att jag har ett betyg i matte ju. Nej fan, mkt snack om skolan i den
här bloggen, därför jag tappar så många läsare? haha. Jag skriver
inte om nånting roligt ju! :P Men jag är så upptagen med skolan nu
för tiden.. JUSTE när jag ändå är inne på skolan kan jag säga att
jag nyss gjorde färdigt en uppgift i Information och layout så det
va bara och stryka över en till sak.. Fan, det går framåt Linda! :)

-
Jahaja, I Helgen? I morgon ska jag inte göra nånting, bara städa
rummet och plugga. Lördag blire att Lilli från sthlm kommer hit så
det blir super kul :D För jag har inte träffat henne på skit länge. Sen
på kvällen blire tv tittande, Det är ju Eurovision song contest! Inte för
att jag kollat på melodifestivalen men det är alltid kul och kolla på
när olika länder skämmer ut sig själva :D haha. & Kommentera det.

-
Jag saknar ?



/ Linda

Kommentarer
Postat av: caisaaa

Haha, såg ett bidrag nyss.. fyfan vad pinsamt! http://www.youtube.com/watch?v=eX_rNEPIgc8

2007-05-11 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback