Sundsvall!

Resan började med att gå upp klockan kvart över 5 i morse,
tåget gick från vingåker kl. 05:50.. Kom till sthlm vid ungefär
kvart över 7... Va bara och vänta på tåget till Sundsvall i 1 tim
och 15 min.. Väl på tåget så satt vi och moffade godis och lite
mackor oså! :) Det tog 3 tim och 20 min från sthlm hit! Jobbigt
fast sov bort ungefär 1 tim och 30 min.. När vi kom hit så mötes
vi av syrran och hon kastade oss på bussen till kvissleby och nu
sitter jag och lillasyrran i Fridas lägenhet och jag hittade datorn
på engång :D jag är skit trött för att jag pratade med Sofie till kl
2 i natt så jag har bara sovit 3 timmar ungefär.. Så det blir nog
att lägga sig tidigt i kväll för att sen ta en hel dag inne i stan! :)
Aja, nu ska jag gå här i från och kolla på våra bästa år eller nåt.
Skriver mer senare..

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback