Sundsvall i helgen.

Gu va skönt det ska bli och åka upp till Sundsvall i helgen och
bara komma bort från allt och allt och bara ta det chill med
världens bästa syskon, Sofie & Frida! Har inte vart uppe i Fridas
lägenhet så det ska bli kul och se hur hon bor! :) Måste ta med
mig lite skolböcker för måste plugga lite =/ Sen på lördag bär
det av in till stan och shoppa lite! :) Ska köpa en ljusblå eller
en ljusgrön tunika eller om det blir två, och sen ett långt fint
halsband.. Med kanske en jordgubbe på? Drömmen är ju
att köpa Kenneth jay lanes jordgubbs halsband, men det
för vänta ett litet tag till när jag får pengar i Augusti! =) hihi.

Jag behöver verkligen komma bort från allt och alla, & dig!
Det är vad jag behöver just nu.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback