Softare än softast! ;)

I dag har det vart en chill dag! :) Vart lediga från skolan för att
alla våran lärare vi skulle haft i dag är borta! Så jag låg och sov
till klockan 2 (a), gick upp, slängde på mig kläderna och ut till
brenegård för att träffa Sofie! Vi satte oss och rökte och pratade!
Snart ska jag packa min väska för i helgen och sen ska jag
plugga resten av dagen.. Om ingenting annat kommer upp?
Men det kommer det väl inte för alla som är roliga och umgås
med är på Bio och Malin den jäveln pluggar! ;) PRECIS som
jag ska göra.. Sen måste jag ta ut alla mina grejer från mitt nya
rum för pappa ska lima golvet i helgen! Sen äre bara och köpa
tapeter och sen blire och inreda! =) Fast först måste jag ta en
tripp till IKEA och sen beställa gardiner och sånt från Haléns,
det ska vara panelgardiner.. Det kommer nog bli fint tror jag! =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback