skoltrött?

Jag har nu gått igenom mina 9 ämnen jag har just nu i
skolan och jag fick fram att jag har 17 st rester, 17?! Jag
har aldrig vart så dålig i skolan, never ever. Jag förstår inte
hur man kan samla på sig 17 jävla rester i skolan? Och 4 st
av dom är prov, resten är inlämnings uppgifter, jag som tyckte
att vi inte hade några inlämnings uppgifter men tydligen har
jag missat något? haha. Jag har i allfall gjort färdigt en sak
så det kunde jag ta bort från listan.. BARA 16 st saker kvar,
weeey. Håller på med min Idrott inlämnings uppgift nu om
kost & motion, jätte tråkigt MEN jag har insett att jag måste
göra den. En sak som är säker det är att jag tänker fan
inte gå ut med ett ända IG när jag tar studenten nästa
år.. Om jag så ska sitta hela dagarna efter skolan :P
Aja, måste plugga nu.. Som jag har gjort i 2 tim och
20 min nu =/ tråååååååååååååååkigt. Hejdå! <3

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback