Skolan

Sitter i skolan och har super tråkigt! Har haft rast ända sen
klockan halv 11 och har det tills klockan 1, Sen äre bio, vet
ifan vad det är för nånting? Säkert någon jävla fakta film el
nånting! :p aja, bättre än och ha dom två lektionerna som
vi egenkligen skulle ha för dom är bara sega och läraren
går alltid och snackar i telefon, hon skiter typ i oss nuförtiden?
Jaja, snart sommarlov och jag längtar super mkt! Men vad
fan ska jag göra i sommar? Ska i allfall va ensam en HEL
vecka! Så himla skönt. Vin och skräpmat hela långa veckan ;) ?
Bells, du måste va hemma hos mig hela veckan då! För jag
total vägrar att sova hemma hos mig, för det spökar ju typ
hemma hos mig nuförtiden? Jag vet ifan vad det är men det
är någon som knackar på väggen ute på altan!? Jag kanske
bara inbillar mig.. Förlåt så jävla mycket för att jag e mörkrädd (a)
Ska dra ut nu, mitt make up store paraply passar perfekt för såna
här dagar då det regnar stupikvarten. Skriver mer senare ikväll.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också i skolan, trååk ;)

Göra i eftermidda då?

Postat av: carro

javisst var det ett tag sen :D Nu är det dags att bli av med alla iaf!:)

2007-05-17 @ 15:43:02
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback