Sista natten i Sundsvall.

Nu sitter jag här och försöker plugga lite, men tog en liten
paus för min bloggs skull =) för tänkte skriva lite rader.

Den här helgen har vart både rolig och jobbig. Det roliga
med den är att jag har fått umgås en hel helg uppe här i
Sundsvall med två av världens bästa syskon man kan
tänka sig.. Vi har Shoppat, kollat på film, flumat, gått lite
promenader och kollat run där Frida bor och haft otroligt
roligt, tycker jag! Det jobbiga är att när vi inte haft något
och göra, då tänker man mkt.. Tänker på allt som händer
runt omkring och groppen i magen blir bara större och större!
Man får liksom panik inombords på allting, men jag ska fixa
det, det ska jag! Det som är målet dom två veckorna som
är kvar i skolan är att jag ska göra klart alla mina rester som
jag har kvar.. I början var det 24 st grejer, eller från börjar var
det egentlige 20 st, men det har byggds på prov som jag
inte gjort som jag helt och hållet har glömt bort eftersom jag
har endel annat och göra.. Nu så är det 16 st grejer kvar, var
av 5 st behöver jag inte göra förens i 3an, så man kan säga
att jag har 11 st grejer kvar att göra dom här 2 veckorna som
är kvar. Det är sjukt mkt grejer, men det måste verkligen göras.

Svenska prov om upplysnings tiden, datum?
Idrott inlämnings uppgiften, Motion & Kost. (Nästan klart)
Matte häftet (Kommit halv vägs)
Försäljnings och Service Kapitel 4. (Göra det den 29 maj)
Musik Inlämnings uppgiften om Rösten (Inte ens börjar =/)
Inlämnings uppgift om APU platsen, ICA violen (Nästan klar)
Muntliga bildspelet om Factory outlet (Många som ej gjort det än)
Engelska prov i grammatik, (Göra den 30 maj)
Inköp och Varuhantering kapitel 7 (Göra den 29 maj)
Trafikteori läxförhör 1, (Göra den 29 maj)
Trafikteori prov, (Göra den 29 maj)

Så som ni ser så kommer mycket göras den 29 maj, så det blir
och plugga hela vägen på tåget i morgon för att få in allting i huvudet.
Jag säger bara: Önska mig lycka till!
Jag SKA klara det.

Nej nu ska jag plugga mer, så får jag se vad som hinner färdigt.. Ska
nog göra färdigt Idrotten och APU rapporten om ICA violen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback