Right or Wrong?

Egenkligen tycker jag det är sjukt hur en person kan påverka
en så jävla mycket. Från att va total säker och stark till att nästan
dimpa ner och bli helt osäkert och helt lost! Jag blir nästan själv
rädd för mig själv hur mkt den personen påverka mig med sitt rent
ut sagt skit snacka! Jag brukar liksom aldrig va den personen som
rubbas av skit snacka utan jag tycker och tänker precis som jag vill!
Men nu? Aså jag vet inte ens vad jag tycker längre. Det är helt sjukt!
Jag va super säkert nyss och nu är jag helt osäker och förvirrad! =S
Lägg ner och sluta manipulera folk :|. Det är läskigt hur sånt egenk-
ligen kan funka. Aja, snälla kom inte med ditt skit snack till mig igen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback