Plugg, Nationella & motion?

Sitter i skolan nyss har precis haft Matte nationella del 2,
det gick faktisk ganska bra och jag är nöjd i allfall =) Svarade
på allt förutom 2 frågor typ eller nånting sånt.. Sen äre del 1 på
fredag.. SEN äre slut på nationella för den här terminen.. Äntligen!

-
I går så gjorde jag ett prov så då kunde jag stryka över en till grej
från min "rest lista". Och i morgon ska jag ha ett prov till som jag
inte har gjort så då blire och stryka över en till sak! =) Det känns
nu som att jag kommer göra klart alla mina rester i allfall till den
näst sista veckan.. Och det känns skönt! Men jag måste ändå
hem och plugga sen =/ Är inte klar med min Idrott uppgift (a)
I går va jag också ute och gick stavgång med Caisa och jag
tror nog att det va det pinsamaste jag gjort :D nästan iallfall!
Kollade ner mot marken varje gång det kom en bil förbi. haha.
Vi gick ut till Sofie på brenegård och satt där och snackade och
sånt och sen traskade vi hem igen. I dag blire vanlig promenad?
Caisa, malin? Häng med på en lång promenad ikväll?! Snälla?!

Aja, nu har vi rast ända tills klockan 12. Ska väl gå och äta snart.

I helgen blire lungt, inge festande för min del i allfall.
Så räkna inte med mig den här helgen i allfall.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback